poniedziałek, 16 maja 2016

Uwaga!

Z przykrością stwierdzam, że muszę zawiesić bloga na czas nieokreślony..


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Dobra, żartowałam XD. Co prawda muszę zawiesić bloga, ale myślę, że nie dłużej niż do weekendu. Postaram się wtedy wrzucić rozdział i wrócę dopiero w następną sobotę ;-;. Nauka jednak robi swoje tak samo jak rzeczy do zaliczenia. Tak, więc proszę misie nie gniewajcie się.
Wrócę! Z przeprosinami szczerymi żegnam się. ~ Isa.

13 komentarzy:

  1. Ty chamieeee!!!!! Już czarne scenariusze, a ty bum! Nie. Isness cały czas ma się dobrze. Wiesz, jak ja się wystraszyłam?! FP zawału omal nie dostał!
    :( A tak ogólnie to się cieszę, że na tylko tyle. *Co za ulga!*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :3. Właśnie o to mi chodziło. Wybacz.. taki mam już czarny humor xD.
      No już - będzie dobrze :3

      Usuń
    2. Aha. A ja i tak jestem obrażona, bo wcale mi się to nie podoba. W dupie mam Twoją naukę! xD

      Usuń
    3. Dobra tam, nauka nie zając - poczeka xD
      Oczywiście żartuję, a Ty zamiast siedzieć na blogu itp. itd. to do nauki!

      Usuń
    4. No jak kobieta w ciąży! Najpierw rozdziały, a teraz nauka.. czuję się zmieszana zaistniałą sytuacją XD

      Usuń
    5. A teraz jeszcze jawnie bagatelizujesz sprawę! ;-;

      Usuń
    6. Wcale nic nie bagatelizuję tylko staram się nie użyć zbędnych epitetów, za które zostałabym zbanowana!

      Usuń
    7. XD no dobra. Tym razem Ci wybaczę :3

      Usuń
  2. Uuuuuuuuuuuuu...Zegarmistrz świata purpurooowwyyyy... Nawiedzam i straszę... Fox taka straszna. ;-; A tak na serio to nudzi mi się. </3

    OdpowiedzUsuń