środa, 14 września 2016

Liebster Blog Award!

   Witajcie moi mili! Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Szach Mat :3. Tak, więc nie przedłużając przejdźmy niżej.
Ps. Przepraszam Szach Mat, że tyle mi to zajęło, ale potrzebowałam dłuższej chwili do uruchomienia szarych komórek!



1. Jakie jest Twoje motto do pisania? Skąd się wzięło?


Moje motto do pisania? Hm... z tego co wiem nie posiadam takowego.

2. Wskaż swoją ulubioną piosenkę, która Cię inspiruje. (Możesz dać link, aby posłuchać podczas czytania odpowiedzi.)


   Nie posiadam jednej ulubionej, jednak istnieją dwie szczególne, które wyjątkowo mnie inspirują.
Pierwsza - filmik jest stary, a do piosenki zostały powrzucane wstawki z dialogów, ale w pierwszej chwili, gdy to odkryłam świat się zatrzymał. To było to "coś" co pchnęło mnie do stworzenia "Love or Death...?" i przyczyniło się do takiej historii, a nie innej.
Druga - tej z kolei słuchałam namiętnie po przeczytaniu rozdziału na "Tam gdzie miłość (...) i za to jest odpowiedzialna Jęcząca Marta. Tekst tej piosenki ukierunkował mój pomysł na drugi blog, ale tylko w połowie.

3. O czym myślisz czytając komentarze? Co odczuwasz?


Radość! Kocham czytać komentarze, nawet nie wiecie ile frajdy mi to sprawia. Uwielbiam te przekochane jak i te, w których jest krytyka (nie mówie, że tez nie są kochane!). I jedne i drugie dają mi do myślenia!

4. Jaki jest Twój ulubiony aktor i film, w którym występuje?


Jest ich kilkanaście, a to są nieliczne z nich:
- Seria "Harry Potter", a mój ulubiony aktor to Alan Rickman, który odgrywał rolę Severusa Snape'a (oczywiście!)
- Seria "Szybcy i wściekli" - tu mam dwóch aktorów Vin Diesel (Dominic Toretto) oraz Paul Walker (Brian O'Conner)
- 9/10 filmów z Johnny'm Depp'em. Nie oglądałam wszystkich, ale te które zobaczyłam uwielbiam!
Na tym zakończę, bo jeszcze tyle pytań przede mną!

5. Opisz najśmieszniejszą sytuację w Twoim życiu. Może być największa wpadka, jeżeli takiej nie było.

Najśmieszniejsza lub najgorsza sytuacja, hm? Cóż.. była taka jedna, która zalicza się do obydwóch kategorii. Otóż jak byłam mała (1 lub 2 klasa podstawówki) byłam na lekcji. Lekcja jak lekcja, gdyby wychowawczyni nie nachyliła się do moich kolegów obok. Byłam wtedy mała i głupia, więc wydarłam się na całą klase: "A pani ma stringi!". Wszyscy ryknęli śmiechem, ale jak zrozumiałam co się wydarzyło to było mi tak wstyd! Nigdy nie zapomnę tej sytuacji.

6. Jaką książkę uwielbiasz i możesz ją szczerze polecić? Jeżeli nie książkę, to jaki film?

"Zgon"! Cudowna książka. Z takich fantastycznych godne polecenia są jeszcze "Akademia Dobra i Zła" oraz "Kościany Przyjemniaczek". Dobrze wspominam też "Lewa ręka Boga" też fantastyka, ale to już jest specyficzna książka (nie, nie jest ona ściśle przeznaczona dla wierzących XD). Chodzi mi o to, że jest gruba i trochę jakby przygodowa. No cóż różne są gusta!

7. Jakbyś zareagowała widząc, że przyszedł do Ciebie list z Hogwartu? Jak wyglądałaby Twoja mina? Pokaż ją za pomocą dowolnej emotikonki.

Na pewno skakałabym ze szczęścia (nawet, jeśli okazałby się fałszywy ;-;)! Na początku miałabym szczękę do podłogi i oczy jak monety "O.O", po czym zaczęłabym się zachowywać jak zły naukowiec, który właśnie wpadł na genialny pomysł i rechocze diabolicznie ze swojego geniuszu ":3".

8. Twoja ulubiona postać w Harrym Potterze? Dlaczego ona?

Pewnie nikt się nie zorientował, ale jest to Severus Snape. Tak! Wiem, że jesteście zaskoczeni, ale cóż poradzę...
Dlaczego jest moją ulubioną postacią? Oh, to bardzo proste. Jego charakter jest bardzo zbliżony do mojego (widać przy bliższym kontakcie!) oraz jego historia.. cóż. Jest bardzo bolesna + przez pewien czas był złym charakterem... a ja tak kocham czarne charaktery!

9. Gdybyś miała zostać zamknięta z Dolores Umbridge w jednym pokoju na okres trzech dni co byś zrobiła? Możesz wymyślić kilka kreatywnych epitetów. ;)

Powiedzmy, że jeżeli miałabym pistolet i dwa naboje to obydwa wpakowałabym jej w cielsko. Jeden, żeby się zamknęła, a drugi dla pewności...
Jednak, gdybym nie była wyposażona w taki sprzęt.. cóż. Nie jestem w stanie stwierdzić jednoznacznie, jednak nie należę do potulnych osób, które z pokorą słuchają co inni mają do powiedzenia. Możecie więc wyobrazić sobie co by się działo!

10. Jaka byłaby Twoja pozycja na Boisku Quidditcha? Jeżeli nie grałabyś to odpowiedz dlaczego?


Oh, pewnie nie załapałabym się. Strasznie nienawidzę sportu (Z tego miejsca serdecznie dziękuję wszystkim wf-istkom, które raczyły mnie uczyć! Krzyżyk na droge!), jednak gdybym już została przyjęta to myślę, że byłabym szukającym. W obronie jestem średnia, w ataku.. no właśnie, jakim ataku? Myślę, że to byłaby odpowiednia pozycja dla mnie :3.

11. Zrób Quiz o Patronusie. Podziel się wynikiem i powiedz, co o tym myślisz!

Sowa "Potrzebujesz zwierzęcia, które tak jak Ty będzie jednocześnie cichy i zabójczy. Tak jak sowy polują jedynie po zmroku, tak Ty nie dajesz się ponieść emocjom, zawsze wyczekujesz z atakiem. Sowy mają w sobie coś ze szlachetności i tajemniczości przez to, że są zwierzętami nocnymi. Jeśli jednak zdobędzie się ich zaufanie stają się bardzo przyjacielskie."Cicha i zabójcza? Coś ze szlachetności i tajemniczości? Czuje się wyróżniona i trochę niebezpieczna xD.
Sądzę, że wynik w pełni do mnie pasuje. Co prawda nie spodziewałam się sowy, ale nie jestem w żadnym wypadku zawiedziona!

I tak oto pytania zakończyły się! Z racji tego, że moja Zakazana Księga ze spisem blogów jest uboga (blogi z reguły są starsze, a autorzy już na nie nie wchodzą) zwracam się do Was. Jeżeli ktoś chce zostać zasypany kreatywnymi pytaniami i zostać wytypowanym do Liebster Blog Award proszę, aby napisał to w komentarzu! Nie wstydźcie się :3

6 komentarzy:

  1. Próbowałam ładnie zrobić ten post, ale Blogger stwierdził, że tak jest super! -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi! :D Kreatywne odpowiedzi to to, co lubię najbardziej, a piosenki w pełni popieram! :D Co do Dolores, spodziewałam się jakiejś zacnej bomby atomowej z niespodzianką, ale może być. ;D

      Usuń
    2. Powiedzmy, że na bombie by się nie skończyło XD

      Usuń
  2. Hahahahaha geniusz zbrodni. <3
    Ja też się muszę wziąć za własne. *.* Czasu tak dużo, że aż nie wiem co z nim zrobić, ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz ze tutaj ale nie dostrzegam spamownika :///

    Witaj!
    Jeśli jesteś ciekawa jak wyglądał 7 tom opowieści o Harrym Potterze oczami Severusa Snape'a zapraszam cię serdecznie!
    Mrok, analiza planu Dumbledore'a, szpiegostwo Snape'a, śmierciożercy oraz... parring z udziałem mistrza Eliksirów :) jaki? Dowiesz się pod adresem:
    plan-dumbledorea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, nic dziwnego, bo takowego nie stworzyłam xD. Nie często spotykam się z tym, że ktoś podsyła mi swoje opowiadanie, więc uznałam, że jest to zbędna zakładka.
      Oczywiście jestem bardzo zainteresowana i na pewno wpadnę na Twojego bloga. Najpierw jednak muszę nadrobić zaległości u moich dwóch cudownych czytelniczek i mentorek, tak więc komentarz z mojej strony nie pojawi się od razu, ale na pewno w końcu powstanie :3.

      Usuń